El proper 30 d’abril farem una nova caminada del Grup de Caminants per l’Horta Nord de València

Iniciarem el nostre recorregut a les Torres de Serrans, visitarem palaus i jardins de la ciutat fins arribar al Cabanyal on Maria ens parlarà sobre la història i el patrimoni que ha quedat al barri.

Dinarem al Cabanyal i caminarem fins Alboraia entre camps de l’horta i per finalitzar berenarem en Alboraia.

Si vols anar és convenient que cumplimentes el full d’incripció, així també t’assabentaràs de l’organització de l’excursió.

Tota la informació:

ACTUALITZAT

Al arribar al barri del Grau ens esperava Maria Villora, representant de la plataforma Salvem el Cabanyal i el seu vital testimoni. Un autèntic luxe.

El diumenge dia 30 d’abril hem participat en la caminada organitzada per El Camí corresponent a l’etapa València Horta Nord: València – Cabanyal – Alboraia

Graeme Berman, de El Camí, ens va fer de guia en el recorregut entre les Torres de Serrans i el Grau, on ens esperava una dona valenta i lluitadora, Maria Villora, de la plataforma Salvem el Cabanyal, que ens va ensenyar els barris del Grau, Canyamelar i El Cabanyal, del qual ens va explicar la seua història i la problemàtica i injustícies sofrides pels seus veïns durant aquests anys passats.

Després de dinar ens vam acomiadar del barri, recorrent el seu passeig marítim i ens dirigírem cap a Alboraia, caminant entre plantacions de xufa i altres hortalisses, per acabar gaudint d’un anhelat i deliciós refrigeri d’orxata i fartons.

Mmmm, que bo!

Powered by Wikiloc